loading...
اسیا فیلم
Parsa بازدید : 17 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Nothing But Relax را آماده کرده ایم . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

 

Nothing but Relax دانلود آلبوم آهنگ های بی کلام با نام Nothing But Relax

Parsa بازدید : 13 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Internet Cyclone 2.20 یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار در ویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییرات CONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد . این نرم افزار برای کاربران گرامی دانلودها امکان دانلود است .

 

Internet Cyclone بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت Internet Cyclone 2.20

Parsa بازدید : 10 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

The Wolf Among Us Episode 3 PC-CODEX

Update: Episode-3 Standalone version added!

 

The Wolf Among Us pc cover دانلود بازی The Wolf Among Us Episode 3 برای PC

Parsa بازدید : 151 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell هستند.

LEGO: The Hobbit PC-RELOADED

Update: LEGO The Hobbit Cheats and Bonus Unlocker-BAT added!

 

Lego The Hobbit pc cover small دانلود بازی LEGO The Hobbit برای PC

 

 

 

Parsa بازدید : 9 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Google Chrome v33.0.1750.154 Stable + Chromium v36.0.1919.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت گوگل کروم

مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.

Parsa بازدید : 9 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود Internet Download Manager v6.19 Build 6 - قدرتمند‌ترین نرم افزار مدیریت دانلود
با گسترده شدن شبکه جهانی اینترنت و توسعه فعالیت‌های تحت وب نیازهای کاربران شکل دیگری به خود گرفتند، امروزه از اینترنت فقط برای مرور اطلاعات و اخبار استفاده نمی‌شود بلکه با گسترش شبکه‌های اشتراک فایل، تبادل اطلاعات بین کاربران افزایش یافته است؛ امروزه از کاربران عادی و ساده گرفته تا سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های عظیم همگی از اینترنت برای اشتراک گذاری و تبادل با یک دیگر استفاده می‌کنند؛ یکی از اعمالی که بسیار پر کاربرد است عملیات «دانلود» یا «بارگذاری» است، به طور خلاصه «دانلود» به معنی بارگیری اطلاعات و داده‌ها از یک مبداً مشخص به سیستم فرد اطلاق می‌شود.
Parsa بازدید : 8 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود FlashGet v3.7.0.1220 - نرم افزار مدیریت دانلود

FlashGet، هدف از ساخت این برنامه افزایش سرعت دانلود و مدیریت قوی بر روی فایل های دانلود شده، بوده است این برنامه فایل ها را به طور مجازی به چند قسمت تقسیم می کند و هر قسمت را جداگانه دانلود می کند، این عمل باعث افزایش سرعت تا 500٪ خواهد شد. توسط FlashGet می توانید فایل های حجیم حتی تا چند گیگابایت را به راحتی دانلود کنید، کلاً برنامه قوی هست و فایل مورد نظر شما را با تمام قدرت از روی سرور دانلود میکند، شاید با سایت هایی برخورد کرده اید که اجازه نمیدهند توسط برنامه های مدیریت از روی آنها فایل دانلود کنید اینجاست که FlashGet به کمک شما می آید، تقریباً در 60٪ موارد می توانید با FlashGet این گونه فایل ها را دانلود کنید. FlashGet را می توانید به گونه ای تنظیم کنید تا بعد از اتمام دانلود، ارتباط اینترنتی را قطع کند و یا اگر خواستید کامپیوتر را نیز خاموش کند، این دو قابلیت از ابتکارات این برنامه بود، که بعدها برنامه های دیگر هم این قابلیت را به خود افزودند.

Parsa بازدید : 17 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود RoboTask v6.0.0.846 - نرم افزار اجرای خودکار کارها در کامپیوتر

RoboTask نرم افزار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید به آسانی انجام هرسری از وظایف مورد نظر خود را بر روی کامپیوترتان خودکارسازی نمایید. با استفاده از این نرم افزار قدرتمند می توانید در وقت خود صرفه جویی کرده و فقط برای یک بار، سری کارهای روتین را برای نرم افزار تعریف کرده تا برای همیشه نرم افزار تمامی آن ها را به صورت کاملاً خودکار انجام دهد. با استفاده از RoboTask شما نیازی به فایل های دسته ای یا اسکریپت های پیچیده نیازی نخواهید داشت. اجرای نرم افزارها و برنامه های مختلف، چک کردن ایمیل، جا به جا کردن فایل ها و یا بک آپ های گرفته شده، آپلود یا دانلود کردن فایل ها و ارسال ایمیل تنها بخشی از کارهایی است که با استفاده از RoboTask توانایی انجام خودکار آن ها را بدست خواهید آورد. علاوه بر وظایفی که به طور پیش فرض درون برنامه گنجانده شده و تنها با انتخاب آن ها می توان فعال نمود، بخش جالب دیگری نیز افزوده شده است که به وسیله آن می توان حرکات ماوس و مختصات آن را نیز ضبط کرد تا دقیقاً همان کاری را که خودتان انجام می دهید، این نرم افزار قدرتمند برای شما به انجام برساند.

Parsa بازدید : 11 یکشنبه 10 فروردین 1393 نظرات (0)
دانلود PicturesToExe Deluxe + Essentials v8.0.3 - نرم افزار ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی

تبدیل عکس ها به فرمت های اجرایی توسط نرم افزار PicturesToExe به راحتی قابل انجام می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت WNSOFT می باشد که یکی از قدیمی ترین شرکت ها در زمینه ساخت این گونه ابزار برای کاربران می باشد و دارای سابقه ای چندین ساله در این زمینه است. کاربران به کمک این نرم افزار قادر خواهند بود تا به وسیله ابزار آسان و رابط گرافیکی زیبا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به ساخت آلبوم های عکس در فرمت اجرایی نمایند. همچنین می توان بر روی تصاویر افکت های متنوع حرکتی و یا متون دلخواه را با فونت های زیبا قرار داد.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 85
  • بازدید کلی : 3,385
  • کدهای اختصاصی