loading...
اسیا فیلم
Parsa بازدید : 9 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

 ramboost1

 دانلود نرم افزار مدیریت رم گوشی

یکی از نرم افزارهای حرفه ای و عالی در زمینه افزایش سرعت گوشی و پاک سازی حافظه رم گوشی که برای گوشی های هوشمند اندروید طراحی شده است نرم افزار Smart RAM Booster Pro می باشد. امکان اینکه حافظه رم گوشی شما به علت بعضی برنامه های اضافی و بدون کاربرد پر شده  و سرعت گوشی شما  کاهش یافته  باشد با استفاد ه از برنامه Smart RAM Booster Pro می توانید تمامی برنامه های اضافی را با انتخاب یک گزینه با سرعت بالا پاک کرد هم چنین باعث کاهش مصرف باتری گوشی شما خواهد شد. لازم به ذکر است که این برنامه اندروید هم به صورت خودکار و هم دستی پردازش های کم اولویت را لغو کرده و اجر پردازش های که بیشترین اولویت را دارد فعال می کند.  هم اکنون در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

Parsa بازدید : 19 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 Creatures-of-Olympus

 دانلود بازی موجودات افسانه ای

در این پست قصد داریم شما را به شهر یونان قدیم ببریم. شما باید ابتدا اقدام به ساخت شهری زیبا کنید در این شهر انواع موجودات افسانه ای را جمع اوری کنید و از ان نگه داری کنید. شهر خود را گسترش دهید و امکانات رفاهی و تجاری در ان احداث کنید. بازی Creatures of Olympus دارای گرافیک کلاسیک با گیم پلی هیجانی می باشد.

Parsa بازدید : 7 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 Dead-Assault-3D-Pro

 دانلود بازی زامبی های مرده

زامبی ها شهر را احاطه کرده اند و تمامی مردم   محاصره شده اند. سلاح های قدرتمند را بردارید و مردم را نجات دهید. زامبی ها را هدف قرار دهید و تیراندازی کنید. ماموریت های مختلف را با موفقیت انجام دهید امتیازات بیشتر را جمع اوری کنید تا مراحل بعد برای شما باز شود. بازی Dead Assault 3D Pro در سبک بازی های اکشن اندروید می باشد که با گرافیک HD و محیط سه بعدی واقعی شما را شگفت زده خواهد کرد.

Parsa بازدید : 5 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

2.3

Fast-&-Furious-6-The-Game

دانلود بازی مسابقات سریع و خشمگین  

بعد از مدت ها انتظار بالاخره بازی برتر و پرطرفدار مسابقات سریع و خشن که در سبک بازی های ریسینگ می باشد برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. بازی Fast & Furious 6: The Game با گرافیک HD و حالات های مختلف سرقت در مسابقات شما را شگفت زده خواهد کرد. از بین ماشین های مختلف یکی را انتخاب کرده و به گروه بازیکنان Fast & Furious بپیوندید. ماموریت های چاش برانگیز را پشت سر بگذارید و برای رسیدن به بالاترین جدول رده بندی جهانی تمام تلاش خود را بکنید سکه ها و پول های بیشتر را جمع اوری کنید خودرو خود را ارتقا دهید مراحل را به اتمام برسانید.

Parsa بازدید : 17 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 Turbo-FAST

دانلود بازی هدایت حلزون 

بازی Turbo FAST  از بازی های جذاب و سرگرم کننده اندروید می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. در این بازی اندروید شما هدایت حلزون را برعهده دارید. شخصیت دلخواه خود را انتخاب کنید و در مسابقات هیجان انگیز شرکت کنید مراحل را پشت سر بگذارید و امتیازات بیشتر را به دست بیاورید. هم چنین می توانید امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Parsa بازدید : 23 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

هدایت فرودگاه با Airport Madness 4 v1.02

 در بازی Airport Madness 4 شما هدایت فرودگاه های مختلف را برعهده می گیرید و با این کار سخت آشنا می شوید. شما باید ترافیک هوایی را طوری تنظیم کنید که هواپیما ها به راحتی فرود بیایند و با یکدیگر برخورد نکنند. این بازی بسیار سرگرم کننده و تا حدودی اعتیاد آور می باشد. آب و هوا های مختلف و هواپیما های گوناگون باعث پیچیده شدن شرایط می شود و شما را به چالش می کشاند. از ویژگی های این بازی می توان به کنترل خوب، پشتیبانی از تبلت ها، صدای واقعی خلبان، فرودگاه های منحصر به فرد، شرایط آب و هوایی مختلف، هلیکوپتر، سفینه های فضایی و گرافیک قابل قبول اشاره کرد.

Parsa بازدید : 11 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Adobe Muse CC 7.3 نرم افزاری کاربر محور است برای صفحات HTML به صورت بصری و بدون نیاز به کدنویسی با جدیدترین استانداردهای دنیای وب که توسط شرکت معتبر ادوب منتشر شده است. در این نرم افزار کاربر حتی نبایستی ۱ خط بنویسید و تمامی مراحل به صورت بصری و دیداری یا به بیانی ویزاردی انجام خواهد شد. نرم افزار تمامی امکانات حرفه ای جهت طراحی وب را دارا می باشد. یک وبسایت کامل میتواند توسط این نرم افزار طراحی شود که دارای صفحات داخلی متفاوت و نقشه سایت باشد. تعیین هدرها و فوترها و قرار دادن لینک های مختلف در این قسمت جهت دسترسی به دیگر قسمت ها همانند وبسایت های حرفه ای میتواند توسط کاربر ایجاد شود. تعیین عرض و طول صفحه و همچنین ایجاد عناصری که به صورت درصدی دارای عرض و طول باشند.ساخت اسلایدشو به صورت کاملا حرفه ای با افکت های مختلف و سپس استفاده از آن در صفحه وب نیز بسیار حائز اهمیت است. از نظر گرافیکی کاربر بر تمامی امور احاطه خواهد داشت. ساخت و ایجاد از عکس ها و تطبیق آنها با دنیای وب و همچنین کنترل فونت های استفاده شده در صفحات به همراه عناصر دورگرد که میتوان از آنها استفاده نمود. قرار دادن اشیاء و فایل های پیوستی نظیر نقشه های گوگل و فید های فیس بوک نیز در نرم افزار به طور کامل پشتیبانی شده است.

 

Adobe Muse CC 7.3 طراحی آسان وبسایت بدون کدنویسی با Adobe Muse CC 7.3

Parsa بازدید : 13 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpaper مجموعه 113 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

Parsa بازدید : 13 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Black Rainbow – به هلن کمک نمایید تا در یک ماجراجویی جدید از روستای در حال سوختن فرار نماید و مردم شهر Amazonia را نجات دهد . شیطان بسیار خطرناک تر از گذشته شده است و شما می بایست به هلن برای غلبه به شیطان کمک کنید تا تعادل و صلح به جهان بازگردد . برای این کار راه خود را از میان جنگل های تاریک آمازون پیدا کنید و رنگ شر سیاهی را برای همیشه از بین ببرید . سبک این بازی Hidden Object می باشد که امیدواریم از آن لذت ببرید.

 

Black Rainbow دانلود بازی فکری رنگین کمان سیاه Black Rainbow

Parsa بازدید : 14 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

 

Best Paid Android Pack مجموعه برنامه ها و بازی های جدید آندروید Best Android Pack

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 64
  • بازدید کلی : 3,364
  • کدهای اختصاصی